Thursday, June 11, 2009

One thing after another!

After everything calmed down after last weekends wedding, this weekends musts started rolling!
Today is my friends 35th birthday party so Gabriel, Noah, Rosie and I are going. We need to pick up a last gift before we head over there.
Saturday and Sunday is the big dog show I've been looking forward to but sadly the weather forecast is calling for some pretty bad weather. I got lucky and my friend gave me a raincoat, I bought rain pants and I have loads to pack! Rosie needs a bath and her claws cut. I am even trying to catch up on laundry and ironing and cleaning. Beatuiful Emma is staying over two nights this weekend, so she didn't have to miss the dog show. Super lucky is that Emma and her mother have a show tent! Woohoo! At least we don't have to sitt out in the rain under umbrellas, thank god!
Since the weather here is terrible, of course! (I seriously can't take one more summer of 10 nice days and 4 moths of cold wind and rain) I'll show some pics I took two weekends ago when we had absolutely perfect weather and got to take a premier swim in the pool. Probably the only time we'll get to use it this year.

(Don't mind the mess, we're planting flowers, getting the pool sorted and trying to get our deck built!)


My little fish



Leia and Noah got there own pool


But Noah doesn't accept being "little" too well

3 comments:

Monica Hansen said...

Så härligt med pool och snart kommer värmen:)

Nicole said...

Åh vad underbart! Vart var det du bodde? En utomhuspool är rena drömmen :)

Vad skönt att höra att inte bara min krabat mesar sig i regnoväder ;)
men nog är det jobbigt när de behöver komma ut. Har gör inget inne heller, så han går förmodligen och mår halvdåligt om han inte får göra ifrån sig. Jag går med paraply över honom ute ibland och då går det bra *s* Undrar vad grannarna tänker om det :)

Hoppas ni har det bra hela familjen
Kramar från oss

Indra said...

Hej sötaste! Hoppas du mår bra trots det här sjukt tråkiga vädret. Jag har sprungit ute i regnet och letat efter min ring idag, men utan resultat. Det lutar nog åt att jag får ge upp den. :-( Det är ju bara en sak egentligen, men en känslomässig sådan, precis som du skrev.

Så jättefina ni var allihopa på bröllopet! :-D Vilket stiligt grabbgäng du har. =)) Och din klänning var underbar! Jag går och trånar efter den där jag visade på bloggen härom dagen. Undrar om jag inte ska klicka hem den. ;-)

Nu ska jag kika vidare på "Att göra en pudel". =)) Ha en jättefin kväll vännen!
Kramar om i massor! //Indra