Monday, July 06, 2009

I have a secret

and I'm not saying a word yet.
The weather has been amazing so me and the boys have parked ourselves outside. No appointments, no dates if they didn't come to us and just enjoyed the hot weather. Well now it's cold and raining and I'm afraid it might stay this way for the rest of the summer!
Anyways, I have had some super happenings despite this. Friday night at 3am I got a call from Jeanette that it was time for the smooth coated collies to come and I rushed over. I got to witness the birth of several beautiful puppies!! Next week it's time to visit a chihuahua kennel and watch a birth. So exciting!
Alot happening despite the rain and I can't hardly pull myself away from my mail. I'll let you know when I know.

Let me see if I can find some pics!
Fredrik and Kyle are building a deck around the pool for us and I'm a little anti since it isn't how I wanted it to be. Since these pics were taken they've come alot longer so I need to take some more!






So there, gotta go. F just called and needs my help. Always when Noah is sleeping!!

4 comments:

Indra said...

God morgon sötaste du! :-) Är allt väl med dig? Så himla spännande att få vara med på valpningarna! :-D Jag har själv aldrig sett någon, hoppas jag får möjlighet till det nångång.
Nu åker vi iväg till Härnösand i morgon bitti. :-) Jag har med mig mobilen, och minidatorn förstås, så jag är inte helt isolerad. *s* Men vi åker hemåt nästa onsdag morgon, så hör gärna av dig om du är hemma och har tid. Kanske vi kan titta förbi en sväng? :-D Jag har inte nämnt det för Håkan ännu, men jag skulle inte tro att han har några problem med det. ;-)

Ha en underbar vecka och håller tummarna för att det fina sommarvädret kommer tillbaka snart.
Massa gokramizar! //Indra

Ewa said...

Spännande... Jag är lika uppspelt som du. ;-)

Monica Hansen said...

Jah... chihuahuavalpning skriver du.. OCH en hemlis... hmmmm..:)

Indra said...

Hej gumman!Kikar in en snabbis för att se hur du mår i skyfallen. Om ni har haft lika mycket regn som vi förstås? Jisses, här vräker det ner! Hoppas det blir någon fin dag här uppe i allafall. :-)

Ha det så jättegott!
Kramizar//Indra