Friday, July 17, 2009

Half of the story...

Guess what I picked up today? A new little baby boy !! We were looking for a long coated baby girl, black and tan. What came home is a short coated, adorable, black and tan, beautiful litte boy. He's my up and coming champion! Him and I had a talk about it. Plus he promised not to mark inside when he gets bigger.
Wanna se some pics?

Here we just got home and after a pee I let the other babies out, charge!!


Mommy saved him


Just a little nap


Sniffing out the new territory


I have more pics but I'll show those later. We're all just adoring him right now, he's so calm and a little scared so I'm keeping him close.
We're thinking of calling him Marley , what do you guys think about that?

Now we're still on the search for the perfect little girlfriend for him so if you know of any beauties, let us know!

15 comments:

Ewa said...

Such a lovely little pup! He looks really good... Can´t wait to see him!

Unknown said...

Åh lilla skrutten, så härligt du verkar ha det, vi saknar dig hemma i jakan. Massor med pussar från gammelmatte!
// Claudia & familj.

Emma said...

Åh så sööt! Vad du är dålig på att Uppdatera mig Lori! hihihi!

När kom han hem till er? <3
Han ser jättesöt ut!

Grattis!

sara said...

Jätte söt ! Grattis ! men vad ska du med en massa hanar till :P

Lycka till i alla fall, Kram !!

Monica Hansen said...

Jag gissade detta:)

Marley är alldeles bedårande underbar!

Anna said...

UNDERBAR!

Ser fram emot massa fler fina bilder!

KRAM!

Monica Hansen said...

p.s Asta är ju en snygg tjej men hon kanske är för gammal ..

linaa said...

Han e underbar Lori så avis på dig.
lycka till med guldklimpen!
bamsekram<3

Indra said...

Massa varma grattiskramar vännen! :-D Jag borde skämmas som inte varit inne här och kikat förän nu. *s* Är såå himla glad för din skull! Nu håller jag tummarna för tösen som jag är övertygad om kommer snart också. :-D

Åh, varför kom vi inte några dagar senare till dig??!! *skratt*

Kramar igen//Indra

Monica Hansen said...

Tävling för Chihuahua -

http://gingerbeerblog.blogspot.com/2009/07/lotteri-for-chihuahua-sma-hundar.html

Indra said...

Hej gumman! Hur mår ni däruppe? Jag kan tänka mig att du har fullt upp med lilla bebisen. Hoppas allt är bra, både med honom och alla andra, både två- och fyrbenta. :-)

Vi kan väl höras på telefon nån dag så jag får höra lite senaste. ;-) ...och du med..;-)

Ha det så jättegott! Massa kramar!

Katja said...

ååh så söt.. ser nästan ut som en pytteliten dobberman :-) fast bra mycket gulligare uppsyn förstås

Hundmodebloggen Posh Poodle said...

Vilken goding! Grattis :)
Marley är ett fint namn och passar bra tillsammans med resten av gänget.
Ha en mysig helg! Kram!

Indra said...

Heeeej sötaste! :-D Välkommen hem igen! Tänk, jag glömde totalt bort att ni skulle iväg så jag har undrat och undrat vart du håller hus. *skratt* Jag kände mig som en idiot när jag läste din kommentar. *gapskratt*
Vi får höras nån dag. Vi har som sagt en massa att prata om! :-D
Slit inte ihjäl dig nu med alla måsten.
Massa gokramizar!

Ulrika said...

Kul att läsa på denna bloggen också, han är verkligen superfin lillpojken. Tror också han är en blivande champion! ;)